donderdag 20 oktober 2011

When it's not High Fashion...

Af en toe moet ik toch eens rekening houden met de smaken van mijn lezers. Niet iedereen is zo voor dat High Fashion en het is meestal ook niet bestemd voor onze portefeuille.
Maar waar houden jullie wel van? Ik vroeg even rond wat jullie favoriete soort schoenen is. Misschien had ik beter naar de merken gevraagd, want mijn kennis in Alto schoenen is ver te zoeken. Het viel me op dat de Vans toch nog steeds minder populair is dan de All Stars. Maar ze werden in ieder geval zeker opgenoemd!

All Stars
Vans
Dr. Martens
New Rock (Biker boots)
Platforms
En er zijn vast nog meer soorten waar jullie zot van zijn. Ik kan mijn soort eigenlijk geen naam geven. High heels met platform? Bestaat er daar een woord voor? Welja, ik hou enorm van de schoenen van Pleaser.

Pleaser
Mijn Pleasers en ik - By Veroniek Dobbels
Onbekend merk - By Cofani Funebri
Sorry voor mijn ietwat gewaagdere foto's. Hopelijk kunnen jullie er mee leven en krijgen jullie geen nachtmerries van ik die in gewaagde kleren en sexy schoenen jullie kom ontvoeren ofzo!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten