woensdag 4 januari 2012

Victoria's Secret Fashion Show 2011

Op 29 november 2011 was het weer zo ver. Een spectaculaire show van Victoria's Secret met de fantastische modellen die de "Angels" worden genoemd. Bekende modellen zoals Doutzen Kroes en Miranda Kerr waren ook weer van de partij. En wat zagen de modellen er weer prachtig uit in hun dure kostuums met reuze vleugels!
Dit jaar kwamen er 6 thema's aan bod: Ballet, Super Angels, Angels Aquatic, Passion, I Put a Spell on You en als finale Club Pink. Hieronder kan je de video's bekijken met ook de intervieuws. De Belgen en Nederlanders konden de afgelopen weken de show volledig bekijken op tv, maar geen reden tot paniek als je die hebt gemist.


Mijn absolute favoriete thema is toch zeker weten: I Put a Spell on You. En vooral de finale outfit die me sterk doet denken aan de dark fairy tekeningen van Amy Brown en Nene Thomas.



Final
Nog een paar outfits die ik heel mooi vond.
















Als model zijnde is het voor mij een grote droom om ooit te mogen meedoen in hun show. Al weet ik dat dit een droom zal blijven. Lingerie model zijn mag mij dan het best passen door mijn lengte, maar als het op catwalk aankomt mag ik het vergeten. En ook qua uiterlijk denk ik niet dat ik bij deze Angels pas. Vergeleken met hun heb ik een te witte huid, geen spontane stralende lach en geen natuurlijke schoonheid.

Zo, ik ben benieuwd wat jullie vinden van de show en natuurlijk van de outfits zelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten