zondag 5 februari 2012

Eerste foto's juwelenshoot

Ik heb jullie toch wel heel erg nieuwsgierig gemaakt. Dus heb ik maar besloten op mijn blog te gebruiken om mijn 2 nieuwe foto's te tonen. Gisteren ben ik helemaal naar Den Bosch geweest om een portfolio shoot te doen met juwelen. De bedoeling is om mijn portfolio aan te sterken met meer fashion en commerciële foto's. Het jaar 2012 staat dus helemaal in het teken van mijn "carrière". Sinds ik dit semester nog maar 2 vakken volg op de hogeschool heb ik meer tijd over om te shooten. Hopelijk zullen er daar ook eindelijk wat betaalde opdrachten bij zitten. Maar daarvoor moet ik mezelf goed kunnen presenteren.

By Suzan van Gemeren

By Suzan van Gemeren

De eerste reeks was bedekt topless. De meest zichtbare foto's zullen niet gepubliceerd worden en enkel dienen voor mijn portfolio boek zelf. Deze 2 vallen heel goed mee en zelfs de komende foto's zullen wat meer gekleed zijn. De reden waarom ik zoiets toch doe is omdat de fashionindustrie tegenwoordig nog maar enkel draait rond dit. Ze verwachten modellen die dingen durven. 
Maar alsnog blijf ik gewoon bij mijn eigen principes :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten