zaterdag 11 februari 2012

En de foto's blijven komen

Gisteren had ik terug een shoot in Nederland met 2 fotografen. We mochten gebruik maken van een paar collectie stukken van de Nederlandse designer David Paulus. Het was zeer vroeg opstaan voor mij, om 5u de wekker af, me klaarmaken en op naar het station. Na 3 uur reizen was ik in Rotterdam en na nog uren te moeten wachten voor de make-up kon ik eindelijk beginnen. De kleren waren nogal zwaar en stijfjes, een hele uitdaging dus om erin te kunnen poseren. David Paulus zijn ontwerpen bestaan uit een combinatie van futuristische vormen en een retro snit. Misschien wel een aanrader voor de extravagante Lady Gaga.

By Christiaan de Groot
By Michel Maat
Ook van de vorige shoot heb ik nog een aantal foto's ontvangen. Zelf ben ik erg trots op de resultaten, al had ik niks anders verwacht van de geweldige fotografe. De foto's geven mij een zuiders gevoel, het heeft wel iets weg van een gipsy. Je ziet wel meteen het contrast met de vorige reeks die meer frisheid uitstraalden. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

By Suzan van Gemeren

By Suzan van Gemeren

By Suzan van Gemeren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten