dinsdag 21 februari 2012

Foto's stromen binnen

Vandaag heb ik eindelijk de rest van de foto's gekregen met de ontwerpen van David Paulus. Binnenkort zullen er vast nog komen van de 2de fotograaf, dus jullie zijn nog niet van mij af.
Ik hoop om ook nog eens blogpost te plaatsen over iets anders dat niet met mijn shoots te maken heeft. Tips mogen altijd achtergelaten worden.

By Christiaan de Groot

By Christiaan de Groot

By Christiaan de Groot

By Christiaan de Groot

By Christiaan de Groot

By Christiaan de Groot

Ook van de juwelen/beautyshoot heb ik nog een foto uitgekozen. En dan zal het terug eventjes kalm zijn wat betreft shoots en foto's. Zaterdag ga ik nog naar de Modelconvention in Amsterdam, hopelijk zullen er bureau's geïnteresseerd zijn in mij. Daarna is het afwachten op bevestiging van de overige fotografen. Ik zou nog een beautyshoot doen met extreme visagie, nog meer fashion a la H&M en een edgy shoot.

By Suzan van Gemeren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten