dinsdag 3 juli 2012

Ardita Fetish Fashion

Wat een drukke week was dit. Vanaf woensdag heb ik elke dag van 9u tot 18u moeten werken, behalve op zondag was het vanaf 12u. Maandag en dinsdag waren mijn vrije dagen, maar de eerste dag heb ik niet veel moeten uitrusten. Ik ben namelijk naar Nederland gegaan voor een shoot om de nieuwe collectie van Ardita Fetish Fashion te presenteren. Om 5 uur uit mijn bed, om dan uiteindelijk na 5 uur reizen in Almere aan te komen. Ik ben in ieder geval goed ontvangen geweest, en kreeg eten voorgeschoteld. Samen met nog 3 andere modellen hebben we elk onze outfit aan getrokken om dan te poseren voor de camera.

Spijtig genoeg heb ik zelf niet veel kunnen shooten wegens tijdgebrek. Maar ze waren erg tevreden over me, dus zien ze een volgende samenwerking zeker zitten. Zelfs de hairstyliste, die ik heb gesmeekt om geen staartjes in mijn haar te doen, zag het volledig zitten om nog eens aan mijn haar te prutsen.
Maar hier alvast de eerste foto!

By Ardi Foto, vlnr: Nina, Lisanne, ik en Milla

Neem zeker ook een kijkje op de site van Ardita FFashion. De vrouw achter deze outfits maakt erg prachtige creaties in latex. Dit noem ik geen erotische fashion, maar echte haute couture in de latex.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten