zondag 24 februari 2013

Personal: High Gothic Fashion

Dat ik mijn tijd verdoe aan surfen op het internet is wel duidelijk denk ik. Al een kleine tijd volg ik een pagina op Facebook waar ze van alles uploaden van "High Gothic Fashion". Dark getinte shoots, grote designers met hun meest extravagante creaties, unieke en ingewikkelde kapsels,... Iets wat ik meer en meer probeer te bereiken met deze blog.
Nu organiseren ze een wedstrijd waarbij we onze 2 mooiste Gothic fashion foto's mogen opsturen, en wie de meeste "likes" krijgt zal te zien zijn op de profielfoto en omslag van deze pagina.
Daarom heb ik terug jullie hulp nodig! Ik vraag jullie om alstublieft enkel deze twee foto's te liken op facebook (gewoon op elke foto klikken en je komt er automatisch op). Je zou nog een grotere schat zijn als je die deelde en je vrienden ook aanzet op stemmen. Alvast bedankt!



2 opmerkingen: