woensdag 20 februari 2013

Personal: Preview Anti-Valentine shoot

Twee jaar geleden heb ik mijzelf voor het eerst gewaagd in een roze outfit voor een pin-up valentijnshoot. Dat was dan met de fotografe Rosita Moerkens (Damona-Art). Ik praat nog altijd met veel plezier over deze non-Sharon shoot, en vind het ongelooflijk jammer dat ik blijkbaar niet meer pas in het plaatje.
Dit jaar stak heel het valentijn gebeuren mij enorm tegen (één van de reden van mijn afwezigheid), en heb ik uit pure frustratie met fotografe Laura Sheridan afgesproken om eens heel tegendraads te doen. Vandaag waren we te vinden in hartje Antwerpen en Laura heeft tijdens het ontshminken al een preview gemaakt.

Photographer: Laura Sheridan - Model: Ik - MUA & Hair: Karen Akkermans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten