donderdag 11 april 2013

Art: Paint it

Binnenkort verhuizen mijn moeder, zus en ik naar een huisje die terug helemaal moet opgedaan worden. Vandaag ben ik mee gaan schilderen in de kamer van mijn zus, maar dat was nog maar de grondlaag. Zoals gewoonlijk zag ik er weer zo proper mogelijk, terwijl mijn mama onder de verfspatten zat en met een trendy witte plek in haar haar. Tegenwoordig kunnen digitale fotografen veel doen met verf en photoshop. Ik heb een aantal fotografen terug gevonden die beelden hebben met modellen die onder het verf zitten. Waaronder ook een Belg, Kurt Stallaert, die voor Levis (verfmerk) een reclamebeeld maakte. 

Kurt Stallaert for Levis

Alexandra Zaharova

Alexandra Zaharova

Alexandra Zaharova

Alexandra Zaharova

Alexandra Zaharova

Alexandra Zaharova

Alexandra Zaharova

Iain Crawford

Iain Crawford

Iain Crawford

Iain Crawford

Karl Taylor

Karl Taylor

Wilfred Foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten