donderdag 13 juni 2013

Personal: Diva dress

As I told you already I'm working on my white dress for the Only White Party in Knokke this saturday. I really hope the lace will sit perfect on the dress and on me, because it's not really possible to sew when you're wearing it. So in school we found some half plastic dolls which have almost the same bodytype as me.




Help mij met mijn deelname aan Miss West-Vlaanderen voor Miss Belgiƫ! Sms "MWV 05" naar 6665 (Enkel voor Belgen - 1euro/sms - mag meerdere keren)

6 opmerkingen:

  1. Waaauw mooie jurk! Knap dat je dat kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt mooi, alleen wel jammer dat dat huidskleurig deel veel donkerder zal zijn dan jouw huid..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valt echt heel goed mee, je zal het natuurlijk altijd blijven zien, maar er bestaat geen ander kleur. Had nog veel donkerder kunnen kopen.

      Verwijderen
  3. wow, mooi! Ik zit al bijna een jaar op naai les en ik ben nog steeds een stuntelaar achter de naaimachine haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei haha :p Maarja het is niet omdat ik iets maak die er ingewikkeld uitziet dat ik daarom beter doe dan jullie. Ik sukkel al even hard, geloof mij maar ^^

      Verwijderen