zaterdag 15 juni 2013

Personal: My white dress

It's so far! My white evening gown is ready and I'm ready to leave the Only White Party. I'm very glad the lace part fits good on me and covers what it has to cover. Only about the skirt self I'm not really happy, the fabric is very seethrough. But in general I'm proud of it. And I experienced again with my make-up, I have to say that I look different now.





Help mij met mijn deelname aan Miss West-Vlaanderen voor Miss België! Sms "MWV 05" naar 6665 (Enkel voor Belgen - 1euro/sms - mag meerdere keren)

34 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pracht jurk! Plan je om meer jurken te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooit zullen het vooral jurken worden, gala, gothic, historisch, trouwjurken... Maar ik ga nu net mijn eerste jaar afronden, dus ik blijf nog oefenen en vanalles maken ^^

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe is even normaal, wil je.

      Verwijderen
    2. Zo stoer om dit anoniem te posten he c:

      Verwijderen
    3. Die woorden zijn totaal ongepast. Jees als je niks beters te doen hebt dan dit afkraken kan je beter je mond houden.

      Btw Sharon je jurk is heel mooi. :)

      Verwijderen
    4. Dankjewel meiden! Ik trek mij van die zeveraars niks aan :)

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijkbaar niet gezien dat het afgewerkt is met huidskleurige stof, dus het engine blote zijn haar armen.

      Verwijderen
    2. ^Haha, die ano :) Vast iemand die niks beter te doen heeft dan zo'n posts te commenten, en te kijken wie der op reageert :p Wat n zielig leventje :)

      Verwijderen
  5. Niet mijn smaak maar wel gaaf dat je dat kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maak eens zo'n jurk voor mij! AHAHAHA <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Gaaf! Echt erg knap :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, je hebt zeker talent, ga zo door! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pff, dit is voor iedereen die een gemene reactie typte: Probeer eerst zelf een jurk te maken, ik wed dat de helft dat niet eens kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aan iedereen die rotcomments geeft, hou je bek. het slaat nergens op. moesten jullie comments ergens nog een punt van kritiek bevatten, waar de maakster aan kon werken, waren ze nog iets van nut. Maar mensen afkraken omdat ze zelf niks aankunnen, is gewoon zielig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelf al zouden ze kritiek geven, ik denk niet dat er één van hun (of gewoon één persoon) de kennis heeft van ontwerpen en naaien. Daarvoor heb ik mijn docent :)

      Verwijderen
  11. Ik vind hem niet zo. maar dat is meer omdat ik een andere smaak heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw gewoon geweldig, echt awesome dat je dit zelf zo ontworpen hebt, en ik vind hem je prachtig staan, je make-up past er ook super bij, mooie foto's weer.
    Daarbij wil ik ook even melden dat ik het belachelijk vind dat hier allemaal van die anonieme haat comments worden geplaatst, duidelijk jaloezie want ik zie niks waarop gehaat zou kunnen worden.
    Maar, wauw wat ben je prachtig, je hebt echt een look om jaloers op te zijn haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Sabrina voor je lovende woorden :) Die persoon maakt zich alleen maar zelf belachelijk. Ik heb er één voordeel bij, mijn blog wordt daardoor extra populairder haha!

      Verwijderen
  13. Hij is super mooi ! je mag ook wel een jurkje voor mij maken hoor ahah ! groetjes Sucker aka desteney

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey,

    Ik vind het een zeer leuk begin voor de jurk, maar ik persoonlijk vind ik dat hij je lichaam méér recht kan aandoen door bijvoorbeeld de kanten lijnen op je buik een golvend e inwaardse lijn te laten maken (benadrukking van het zandloper) op die manier word je taille meer in de verf gezet. Ook zou ik het kant in het onderste deel van de jurk laten doorlopen (kan maar een klein stukje zijn) op deze manier vormt de jurk meer eenheid met het bovenste deel.
    Dit is mijn mening en daar hoef je helemaal niets mee te doen als jij het anders ziet ;)
    Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, bedankt voor je advies. Het gedeelte over het kant dat ik in een bocht had kunnen doen was nog niet zo ver in mijn gedachten gekomen. Maar het kant heeft mij enorm veel gekost voor nog maar 1 meter, meer kan ik mij jammer genoeg niet permitteren. Dit is nog steeds oefenen voor mezelf. Was dit voor een klant dan had ik dit uiteraard kunnen uitwerken zoals jij zegt. In mijn gedachten zie ik nog veel meer mogelijkheden om met het kant te spelen.

      In ieder geval bedankt voor je eerlijke reactie!

      Verwijderen