zondag 1 december 2013

TAG: Sweater Weather

Het begint toch wel serieus koud te worden. Bij gebrek aan centrale verwarming hier thuis moet ik het doen met 3 dekens om mij 's nachts warm te houden. En voor overdag een lekker warme zachte trui, een dekentje voor in de zitbank en mijn kat die mij komt vergezellen. Vergeet die dikke sokken niet! Voorlopig ben ik nog niet zoveel buiten geweest, dus heb ik de grote maatregelingen nog niet moeten nemen (lees: hete chocolademelk). Maar ga nu even lekker knus zitten en bekijk deze winterse tag. Deze heb ik trouwens van de blog Nailnerdjess gehaald, neem hem gerust ook over.

Photographer: Ekaterina Belinskaya - Designer: Alisa Gagarina - Model: Elena Mittinskaya


Wat is je favoriete geurkaars?
- Wij hebben hier thuis verschillende kaarsen branden, een paar zouden zelfs geurkaarsen moeten zijn, maar eerlijk, je ruikt er niks van. Ik hou wel enorm van de geuren vanille en aardbei.

Koffie, thee of warme chocomelk?
- Daarnet had ik het nog over warme chocomelk, ik hou niet van andere warme dranken. Met mij kan je altijd naar een tearoom gaan om een pannenkoek te eten en chocomelk te drinken.

Pas jij je make-up routine aan in het najaar?
- Nee totaal niet. Ik zal misschien wel sneller labello aanbrengen tegen droge lippen, maar dat heb ik in de zomers soms ook.


Wat is je favoriete eten tijdens de feestdagen?
- Dat is iets wat velen van jullie erg tegen zouden zijn. Maar ik eet zo graag Foie Gras op een toastje met wat uienconfituur. Het heeft zo'n lekkere zachte structuur en smelt in je mond. Ook ben ik te vinden voor wild vlees zoals everzwijnen stoofvlees en hertenvlees. En wat zeker niet mag ontbreken zijn de gefrituurde hapjes.

Muts of sjaal?
- Ik haat het zo als mijn haar in war ligt door een muts. En dat is niet het enigste, maar ook de elektriciteit dat je daarmee bereikt. Liever een sjaal dus.

Mijn trui van de New Look

Wat is je favoriete wintertrui?
- Ik draag graag lange dikke truien en ze moeten zeker zacht zijn! Ik ben namelijk erg gevoelig voor stof/wol die teveel stekt. Dan wordt mijn nek en schouders helemaal rood van.

Wat is je musthave nagellak kleur van dit najaar?
- Ik hou vooral van de bordeaux en paarse kleuren. Maar zwart en goud kunnen natuurlijk ook niet ontbreken.

Laarzen of Uggs?
- Is dit serieus een vraag? Uggs zijn gewoon veel te dure pantoffels om in huis mee rond te lopen. Ik begrijp niet dat dit werkelijk wordt gebruikt als een degelijke schoen voor in de winter. Het is nog eens lomp en lelijk erbij. Geef mij maar mijn bikerboots of een paar mooie elegante laarzen.


Wat is het leukste van het najaar?
- Ik hou van de kerstlichtjes en de versieringen. En ik kijk heel graag naar de sneeuw, de besneeuwde landschappen, de vallende vlokjes en het geluid als je erin loopt. Alleen de vertragingen met de bus en trein zijn dan enorm hatelijk.

Heb je een favoriet liedje dit najaar?
- Ik weet eerlijk gezegd niet welke liedjes er nu dit najaar zijn uitgekomen. Dus bij deze kan ik geen antwoord geven. Maar één iets is zeker, ik hou echt niet van die kerstliedjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten