zaterdag 21 december 2013

TAG: Winter Beauty

By Daniel Doyen

Ik had even zin in een nieuwe winter tag. Als het waait is het misschien wel wat frisjes, maar al bij al is het nog redelijk zacht weer. Gisteren had ik zelfs het gevoel dat het lente was met de blauwe hemel en stralende zon. Ik hoop alleen dat het niet nog ijskoud zal zijn in april zoals dit jaar.



Top 2 Winter Beauty Essentials
- Op de eerste plaats komt mijn Labello lippenstift met aardbeien geur. Die probeer ik zoveel mogelijk aan te brengen omdat ik dan erg last heb van droge lippen. 
- Voor de rest gebruik ik geen speciale producten die ik effectief in de winter gebruik. Geen handcrème, geen extra verzorgende haar producten. En qua make-up en nagellak gebruik ik heel het jaar door dezelfde kleuren.


Top 2 Winter Fashion Essentials
- Een dikke trui vind ik erg belangrijk, maar zo moeilijk te vinden. Ze moeten nog eens lekker zacht zijn ook en passen bij een rok.
- Natuurlijk kan een warme jas niet ontbreken. Ook zoiets dat heel moeilijk is omdat ze snel eruit zien als een Michelin mannetje. Het moet voor mij elegant zijn en toch erg warm. Daarom ben ik nu bezig met mijn eigen jas te maken. Ik hoop dat mijn missie slaagt!

Als kandidaat Miss West-Vlaanderen

What shoes do you tend to wear the most in the winter?
- De laatste 2 winters draag ik heel vaak mijn biker boots omdat die van binnen met wol zijn en als het sneeuwt is dat ook gemakkelijker stappen.

Onbewerkte foto by Jan Verbeke

Favorite Winter Accessory?
- Ik denk dat dit mijn leren vingerloze handschoentjes zijn van de Moggy's. 


Favorite Winter Nail Polish?
- Zoals ik al eerder zei draag ik dezelfde kleuren het hele jaar door. Maar iets met zilver vind ik wel passen voor de winter. Ik kocht onlangs de ColorShow Brocades Foil Flash van Maybelline. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar heb hem vooral gekocht voor Oud & Nieuw.


Hot cocoa or Apple cider?
- Zonder twijfel kies ik voor warme chocomelk! Ik ben woensdag met iemand naar Brugge geweest en daar heb ik een warme chocomelk gedronken en een pannenkoek gegeten.

Zo dat was even het eerste deel van de Winter Beauty tag. Morgen ga ik verder met de rest van de vragen. Het is nu bijna 22u en heb geen zin om nog verder te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten