maandag 20 januari 2014

Haute Couture: On Aura Tout Vu


Hoe langer ik blog en de fashion weeks op de voet volg, hoe meer designers ik ontdek. Nu is het nog een kunst om ze allemaal te onthouden en van buiten te weten wat de stijl is van die ene ontwerper. Maar omdat de mode ook steeds verandert en er eens geswitcht wordt van ontwerper, lijkt mij dit een moeilijke opgave. Gelukkig hebben we tegenwoordig allemaal een computer waar we aan de hand van mapjes zo een overzicht kunnen maken.


Toen ik gisteren op de site van On Aura Tout Vu ging, kon ik kiezen uit Angel or Demon. Ondanks ik een braaf meisje ben vind ik het plezant om te doen alsof ik een duiveltje ben. Als je mijn kledingstijl bekijkt, lijk ik alles behalve op een engel. De site werkt eigenlijk niet naar behoren, maar wat ik anders van het label terug vond sprak mij meteen aan. Ze werken heel vaak met soort van stenen die ze bijvoorbeeld op de schouders vastmaken. Alsof het model langzaamaan transformeert in een steen.
Dit is nu al de derde collectie die ik bekijk en wederom zie ik het gebruik van geometrische figuren. Toeval of wordt dit echt een trend komende zomer?







Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten