zondag 23 februari 2014

FW 2014 Milaan: Luicia Beccaria


Mijn excuses dat ik de fashion week van London niet heb kunnen volgen en delen met jullie. Toen ik deze week in Nieuwpoort was voor de Modeweek heb ik zo ook de shows in Milaan gemist, maar ik zal jullie vandaag zoveel mogelijk collecties tonen. Vanaf morgen starten de FW 2014 fashionshow in Parijs.

Ik ben helemaal fan van de collectie van Luicia Beccaria. De ontwerpen hebben historische invloeden en ook de kleuren komen mooi tot hun recht. Wat mij het meest aanspreekt zijn de soepele en lichte stoffen en de pofmouwtjes. Ik wou dat ik zo'n jurken alle dagen kon dragen. De rest van de styling vond ik ook heel leuk, zo de half vastgebonden haren met losse plukjes in het gezicht en dan de brede band rond de hals.















Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten