woensdag 26 februari 2014

FW 2014 Parijs: Alexis Mabille


Het is mij dan toch nog gelukt om mijn blog te updaten. We zijn redelijk vroeg naar de kaarsen demonstratie gegaan van PartyLite. We gaan in april bij ons thuis zelf een demonstratie geven, ook wel een homeparty genoemd. De bedoeling is dat we als gastvrouw zoveel mogelijk geïnteresseerden uitnodigen en aan de hand van de verkoop krijgen we promotie. Ik ga er niet te veel over vertellen voor ik onwaarheden vertel. Maar het zou leuk zijn moesten we in de toekomst zelf demonstraties kunnen doen in bijberoep. Dan kunnen we onze decoratie skills terug naar boven halen.
Maar nu is het terug tijd voor wat fashion. Ik heb vandaag maar 2 collecties klaarstaan, want de rest viel mij terug wat tegen. Ik hou niet zo van die abstracte en vormloze kleren, vormloos in die zin dat je niks meer van het lichaam ziet. Geef mij nauwsluitend of soepel en liefst met wat decoratie en/of accessoires. Bij Alexis Mabille zien we ook losse kledingstukken, maar dan wordt bijvoorbeeld de taille geaccentueerd. Ook de afwerkingen met kant en glitter vind ik leuk.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten