dinsdag 25 februari 2014

Personal: Elegant Gothic Girl


Gisteren toonde ik jullie al een foto van de shoot met Guy Van den Dunghen. Maar ik kreeg er vandaag nog 3 in mijn inbox. Ik ben heel blij om nog eens mijn eigen gemaakte jasje te gebruiken voor op de foto's. Maar nu zie ik wel meer en meer de fouten in mijn ontwerpen. Het had bijvoorbeeld nog strakker in de taille mogen zijn, meer als een korset, ook de punt onderaan is niet helemaal dat. Ok, nogal zeer kritisch voor de eerste keer dat ik zoiets maak, maar de volgende keer weet ik waarop te letten.
Wat vinden jullie trouwens van de shrug die ik aan heb (zie halsband met parelkettingen)? Die heb ik gekocht in Londen toen ik in Camden Market was.

Morgen ga ik nog achter wat materiaal voor mijn korset, zoals baleinen en eyelets. En 's avonds gaan we naar een demonstratie van kaarsen. "We" als in mijn mama, haar vriend en ik. Ik weet nog niet of ik tijd zal hebben om artikels te maken met de laatste shows. En anders tot donderdag!




Don't use the pictures without the credits
Photographer: Guy Van den Dunghen
Model & Designer jacket: Sharon Boucquez
Make-up & Hairstylist: Coralie Verbruggen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten